Zoeken in alle bibliotheekbeschrijvingen van de Groninger Archieven. Vul uw zoekterm in bij: Alle velden: de hele beschrijving wordt doorzocht met de door u ingegeven zoekwoorden. Auteur: zoek in de auteursgegevens van de boekbeschrijvingen met de door u opgegeven auteurs als zoekwoord. Soort: alleen iets kiezen als u de uitvoer wilt verkleinen. Periode: De periode waarop het werk betrekking heeft.
ED0068 Een toekomst voor watertorens : handreiking voor het herbestemmen en verbouwen van monumentale watertorens / [tekst: Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed ; red.: GemRedactie Delft]. - 2013
Titel:
Een toekomst voor watertorens : handreiking voor het herbestemmen en verbouwen van monumentale watertorens
Auteurs:
Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed
Uitgave:
Amersfoort : Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed, 2013
Jaar:
2013
Paginering:
56 p.
Illustraties:
ill.
Samenvatting:
Met aandacht voor de watertoren aan de Noorderbinnensingel in Groningen.
30038 'School, waar?' = 'School, where?' : een onderzoek naar de betekenis van het Nederlandse dovenonderwijs voor de Nederlandse dovengemeenschap, 1790-1990 = a study into the meaning of the Dutch deaf education for the Dutch deaf community, 1790-1990 / door Cornelia Tijsseling. - 2014
Titel:
'School, waar?' = 'School, where?' : een onderzoek naar de betekenis van het Nederlandse dovenonderwijs voor de Nederlandse dovengemeenschap, 1790-1990 = a study into the meaning of the Dutch deaf education for the Dutch deaf community, 1790-1990
Auteurs:
Cornelia Tijsseling
Uitgave:
[S.l.] : [s.n.], 2014
Jaar:
2014
Paginering:
383 p.
Collatie overig:
24 cm
ISBN:
978-90-3936-241-9
Annotatie:
Proefschrift Utrecht. - Met lit. en bronnenopg., met samenvatting in het Nederlands en het Engels.
ED0324 Future knowledge : 4 scenarios for the future of Dutch universities / editors: Patricia Faasse, Barend van der Meulen and Patricia Heerekop. - 2014
Titel:
Future knowledge : 4 scenarios for the future of Dutch universities
Auteurs:
Patricia Faasse; Barend van der Meulen; Patricia Heerekop
Uitgave:
[S.l.] : Rathenau Institute in collaboration with VSNU, 2014