Zoeken in alle bibliotheekbeschrijvingen van de Groninger Archieven. Vul uw zoekterm in bij: Alle velden: de hele beschrijving wordt doorzocht met de door u ingegeven zoekwoorden. Auteur: zoek in de auteursgegevens van de boekbeschrijvingen met de door u opgegeven auteurs als zoekwoord. Soort: alleen iets kiezen als u de uitvoer wilt verkleinen. Periode: De periode waarop het werk betrekking heeft.
U kunt dit stuk, mits openbaar, raadplegen in de studiezaal van Groninger Archieven. U heeft daarvoor de volgende gegevens nodig: Toegangsnummer:1769 Inventarisnummer:5535
U kunt dit stuk, mits openbaar, raadplegen in de studiezaal van Groninger Archieven. U heeft daarvoor de volgende gegevens nodig: Toegangsnummer:1769 Inventarisnummer:5535
5535 Das Leben des friesischen Historikers Ubbo Emmius / Th.W. Cramer. - 1909 In: Wissenschaftliche Festschrift des Königlichen Realgymnasiums und Gymnasiums in Leer (Ostfriesland) zur Einweihung des neuen Schulgebäudes am 27. September 1909. - (1909), p. 1-38 : portr.
Titel:
Das Leben des friesischen Historikers Ubbo Emmius
Auteurs:
Th.W. Cramer
Titel publicatie:
Wissenschaftliche Festschrift des Königlichen Realgymnasiums und Gymnasiums in Leer (Ostfriesland) zur Einweihung des neuen Schulgebäudes am 27. September 1909
U kunt dit stuk, mits openbaar, raadplegen in de studiezaal van Groninger Archieven. U heeft daarvoor de volgende gegevens nodig: Toegangsnummer:1759 Inventarisnummer:1133
U kunt dit stuk, mits openbaar, raadplegen in de studiezaal van Groninger Archieven. U heeft daarvoor de volgende gegevens nodig: Toegangsnummer:1759 Inventarisnummer:1133
1133 Das Leben des friesischen Historikers Ubbo Emmius / Th.W. Cramer. - 1909 In: Wissenschaftliche Festschrift des Königlichen Realgymnasiums und Gymnasiums in Leer (Ostfriesland) zur Einweihung des neuen Schulgebäudes am 27. September 1909. - (1909), p. 1-38 : portr.
Titel:
Das Leben des friesischen Historikers Ubbo Emmius
Auteurs:
Th.W. Cramer
Titel publicatie:
Wissenschaftliche Festschrift des Königlichen Realgymnasiums und Gymnasiums in Leer (Ostfriesland) zur Einweihung des neuen Schulgebäudes am 27. September 1909
U kunt dit stuk, mits openbaar, raadplegen in de studiezaal van Groninger Archieven. U heeft daarvoor de volgende gegevens nodig: Toegangsnummer:1957 Inventarisnummer:21759.1930
U kunt dit stuk, mits openbaar, raadplegen in de studiezaal van Groninger Archieven. U heeft daarvoor de volgende gegevens nodig: Toegangsnummer:1957 Inventarisnummer:21759.1930
21759.1930 Levensbericht van Petrus Johannes Blok / I.H. Gosses met lijst der geschriften door J.E. Kroon. - 1930 In: Handelingen van de Maatschappij der Nederlandse Letterkunde en Levensberichten harer Afgestorven Medeleden. - (1930), p. 107-132
Titel:
Levensbericht van Petrus Johannes Blok
Auteurs:
I.H. Gosses; J.E. Kroon
Titel publicatie:
Handelingen van de Maatschappij der Nederlandse Letterkunde en Levensberichten harer Afgestorven Medeleden
Jaar:
1930
Paginering:
107-132
Annotatie:
1759/2462: Verspreide geschriften / I.H. Gosses. - Groningen : Wolters, 1946. - P. 492-519. Zonder lijst der geschriften door J.E. Kroon
U kunt dit stuk, mits openbaar, raadplegen in de studiezaal van Groninger Archieven. U heeft daarvoor de volgende gegevens nodig: Toegangsnummer:1769 Inventarisnummer:1176
U kunt dit stuk, mits openbaar, raadplegen in de studiezaal van Groninger Archieven. U heeft daarvoor de volgende gegevens nodig: Toegangsnummer:1769 Inventarisnummer:1176
1176 Levensbericht van Petrus Johannes Blok / I.H. Gosses met lijst der geschriften door J.E. Kroon. - 1930 In: Handelingen van de Maatschappij der Nederlandse Letterkunde en Levensberichten harer Afgestorven Medeleden. - (1930), p. 107-132
Titel:
Levensbericht van Petrus Johannes Blok
Auteurs:
I.H. Gosses; J.E. Kroon
Titel publicatie:
Handelingen van de Maatschappij der Nederlandse Letterkunde en Levensberichten harer Afgestorven Medeleden
Jaar:
1930
Paginering:
107-132
Annotatie:
1759/2462: Verspreide geschriften / I.H. Gosses. - Groningen : Wolters, 1946. - P. 492-519. Zonder lijst der geschriften door J.E. Kroon