Zoeken in alle bibliotheekbeschrijvingen van de Groninger Archieven. Vul uw zoekterm in bij: Alle velden: de hele beschrijving wordt doorzocht met de door u ingegeven zoekwoorden. Auteur: zoek in de auteursgegevens van de boekbeschrijvingen met de door u opgegeven auteurs als zoekwoord. Soort: alleen iets kiezen als u de uitvoer wilt verkleinen. Periode: De periode waarop het werk betrekking heeft.
1769 Bibliotheek GAG Boeken
U kunt dit stuk, mits openbaar, raadplegen in de studiezaal van Groninger Archieven. U heeft daarvoor de volgende gegevens nodig: Toegangsnummer:1769 Inventarisnummer:10726.2002
U kunt dit stuk, mits openbaar, raadplegen in de studiezaal van Groninger Archieven. U heeft daarvoor de volgende gegevens nodig: Toegangsnummer:1769 Inventarisnummer:10726.2002
10726.2002 Bedrijfsmatige bemiddeling : Philips en Unilever en de marketing van radio's, televisies en snacks in Nederland in de twintigste eeuw, multinationals en marketing / Onno de Wit en Adri A. Albert de la Bruhèze. - 2002 In: Tijdschrift voor sociale geschiedenis. - 28 (2002), nr: 3, p. 347-372 : ill.
Titel:
Bedrijfsmatige bemiddeling : Philips en Unilever en de marketing van radio's, televisies en snacks in Nederland in de twintigste eeuw, multinationals en marketing