Nummer | Titel | Auteurs | Jaar | |
---|---|---|---|---|
4324.1937 | Jhr. dr. Willem Alberda van Ekenstein, 28 maart 1858 - 10 mei 1937 / H.J. Backer. - 1937 In: Chemisch weekblad. - 34 (1937), p. 614-617 : prt | H.J. Backer | 1937 | |
357 | Verborgen rijkdommen in het waardeloze. - 1943 | C. Ungewitter | 1943 | |
4555 | Kijk woordenboek scheikunde : een praktisch en handig naslagwerk voor studie en beroep / (vert. uit het Engels en bew. door A.M.F. Hezemans). - cop. 1983 | A.M.F. Hezemans | 1983 | |
15459 | Geschiedenis van de organische chemie / H. Wijnberg. - 1993 In: Van retort tot rector : Symposium ter gelegenheid van het afscheid van prof. dr. M.J. Janssen op vrijdag 12 juni 1992. - (1993), p. 61-67 | H. Wijnberg | 1993 | |
15459 | Geschiedenis van de organische chemie / H. Wijnberg. - 1993 In: Van retort tot rector : Symposium ter gelegenheid van het afscheid van prof. dr. M.J. Janssen op vrijdag 12 juni 1992. - (1993), p. 61-67 | H. Wijnberg | 1993 | |
15459 | Van retort tot rector : Symposium ter gelegenheid van het afscheid van prof. dr. M.J. Janssen op vrijdag 12 juni 1992. - 1993 | Max Dresden; A.H. Huussen; M.J. Janssen; S.K. Kuipers; H. Wijnberg | 1993 | |
8180 | Scheikunde aan de Groningse universiteit, 1696-1946 / Ulco Kooystra. - 1996 | Ulco Kooystra | 1996 | |
24706 | De chemie van de universitaire wetenschapsbeoefening : een halve eeuw scheikunde in Groningen, 1945-1995 / Ton van Helvoort. - 2007 | Ton van Helvoort | 2007 | |
25991 | De Analistenschool : jaaroverzichten en alledaagse verhalen van 1964 tot 1999 : Poortstraat Groningen / [idee en samenst.: Pieter Houwing, Paul Cortel]. - 2010 | Pieter Houwing; Paul Cortel | 2010 | |
33415 | Scheikunde : onderwijs & ontwikkelingen : over veranderende inzichten in de positie van scheikunde in onderwijs en samenleving 1991-2016 / red.: Gerard Stout ; met bijdr. van: Jan Borkent, Frans Bout, Ben Feringa ... [et al.]. - [ca. 2016] | Gerard Stout; Jan Borkent; Frans Bout; Ben Feringa | 2016 | |
821 | Hoorn, L.J.M. van der chemisch technische industrie | |||